Alle diensten van Wigepa Bv zijn op maat gemaakt om zo goed mogelijk te voldoen aan de specifieke behoeften van onze klanten.


Daarom vertrouwen we onze consultants het eerste contact toe om de huidige staat van uw administratie te analyseren en de doelstellingen en resultaten te bespreken die u met onze diensten wilt bereiken.


Het selectieproces omvat:


Vul het onderstaande contactformulier in, in alle verplichte en mogelijke velden

Een telefoontje van een vertegenwoordiger die u enkele belangrijke vragen zal stellen om de aard van uw bedrijf te identificeren, de redenen en behoeften die u ertoe brengen om van consultant te veranderen of er een te zoeken.

Zodra u begrijpt of wij u al dan niet kunnen helpen, krijgt u een gratis 30-minuten durende vergadering met een van onze Senior Operators in Video Conference (*) om de mogelijkheden van samenwerking diepgaand te bespreken.

Na de eerste vergadering ontvangt u een economisch voorstel dat gedetailleerd wordt bestudeerd met de kosten die voor uw behoeften nodig zijn.

Zodra het voorstel is aanvaard, kan Wigepa alle diensten activeren binnen 48 uur na ondertekening van het mandaat. (**)

(*) het is mogelijk om de aanwezigheid van een van onze consultants op locatie bij uw bedrijf aan te vragen voor een bedrag van 120 Euro + btw


(**) klantacceptatie is onderworpen aan een WTTF-verificatie (wet tegen het witwassen van geld en anti-terrorisme) en een KREDIETCONTROLE op het bedrijf en de bestuurders